Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~newyorka | użytkownik

imię i nazwiskoJo!anna Siwka adresOlecko/ Ełk .........sercem cały świat. zarejestrowany29.12.2007 @14:58:09 ostatnio na stronie30.09.2015 @02:58:55

profilowe by http://www.swiras.digart.pl

Dla mnie fotografia to coś o czym myślę gdy witam i żegnam każdy kolejny dzień.
Moja najbliższa 'kochanka', choć jestem hetero.


____________

Walk peacefully on heavens streets, you're done your time in Hell..

____________________

To ja Joasia.

Stanowczo nie jesteś w stanie mnie ogarnąć



"...lubię moją samotność

zawieszoną wyżej

niż most

rękoma obejmujący niebo..."
_________
_________

Jestem w trakcie budowy portfolio, niedługo premiera

Tymczasem proszę tu :

http://www.maxmodels.pl/newyorka.html

Tu czasem też:

http://blyskoka.digart.pl/

________________________________________

Moje dwie prace wystawione na
Ulicznej Galerii Fotografii 'Malowanie światłem'
podczas XVI Przystanku Olecko 2009

http://www.digart.pl/zoom/2259187/Zachod.html
http://www.digart.pl/zoom/2039836/brzegiem.html

o tu: http://olecko.wm.pl/Przystanek-Olecko,75890

_______________
Polecam!!!
http://www.metaprojekt.pl/
dla znajomych z facebook -10%
facebook.metaprojekt.pl




Dla mnie: *.*

http://www.digart.pl/praca/2359899/Na_parapecie.html


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.maxmodels.pl/newyorka.html Gadu-Gadu2718354
digarty343 komentarze7280 posty na forum25

komputer / sprzęt
miseczka C ; canon 350d +18-55 mm; canon ef 35-105 4,5-5,6 + filtr polaryzacyjny ; sony w-50;

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~aart    23.05.2009 @13:39:36
~donaise    22.05.2009 @20:13:24
pilnuj u siebie, mi się podoba :>
_______
----------------------------------------
nie dziękuj, po prostu oceń
~justynaj    22.05.2009 @20:08:34
to już Twój problem.
_______
Cieszy(łaby) mnie konstruktywna opinia, oraz ocena moich zdjęć.
~PapierowaPani    22.05.2009 @20:04:01
to profesjonalista.
_______
''Cenię ludzi , którzy tak jak ja poświęcają się swojej pasji.'' E.Seigner
~whiteWomen    22.05.2009 @20:03:15
no jest z tym zabawy...filtry..selekcja kolorow..balans..
_______
She's so white
She's white like the light
Never like the night
~PapierowaPani    22.05.2009 @19:59:54
Dlaczemusz dobre?; p
_______
''Cenię ludzi , którzy tak jak ja poświęcają się swojej pasji.'' E.Seigner
~koumbery    22.05.2009 @19:40:19
co masz na myśli z dopracowaniem ?
~MARZAA    22.05.2009 @19:28:49
sliczne dzieki za komentarzyk...a jezeli chodzi o to tlo, to w pelni przyznaje sie do winy..fajtlapa ze mnie
~gliderka    22.05.2009 @19:19:53
thx. ze względu na kadr wstawiłam
_______
"oczy widzą, uszy - słyszą, a serce - i tak wie swoje"
~teleszynskiwojtek    22.05.2009 @19:19:20
dziękuję miłego wieczoru
~rdza    21.05.2009 @22:41:38
tak własnie liczy się moment pozdrawiam
_______
im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było
przestałem oceniać piszę to co widzę i czuję.........................
~Ivetka    21.05.2009 @21:10:11
serce...
~czekoladowaaa    19.05.2009 @21:16:24
ale to zdjecie nie jest obciete ;D tylko tak zrobiłam
~czekoladowaaa    19.05.2009 @20:55:07
dopiero sie ucze wiec sie nie czepiaj xD
~teleszynskiwojtek    03.05.2009 @17:58:57
nie raz lubię nie ostre
Pozdrawiam miłego popołudnia
~Aksamitka    02.05.2009 @18:42:35
~Lucemrod    21.04.2009 @20:51:38
trza będzie tak zrobić:D
pozdrawiam ciepło
_______
...Twoja opinia koleś jest jak dziura w du...e, każdy ma własną!
http://www.digart.pl/grupy/13793/Abandoned_Places/
~Lucemrod    21.04.2009 @20:28:55
_______
...Twoja opinia koleś jest jak dziura w du...e, każdy ma własną!
http://www.digart.pl/grupy/13793/Abandoned_Places/
~alison94    21.04.2009 @20:28:29
miało być bez znaku ; )
_______
"Sam sobie narysuj świat
coś nie podoba Ci się
to sobie to zdrap"
~marbre    21.04.2009 @20:25:36
ja też

~MichalMarczewski    21.04.2009 @20:18:45
jak dla mnie jakość ok- to obróbka fotografa- się nie wtrącałem
~zockoshi    21.04.2009 @20:10:09
dzięki za cenny komentarz...bez krytyki nie ma rozwoju...ps...spox galeria i pozdro
~margo33    16.04.2009 @11:36:17
Dziekuje za wizyte
_______
~TaZagadka    09.04.2009 @21:39:01
kiss2:
~Avadra    08.04.2009 @09:30:19
Hi, hi - sprzętu nie mam
_______
To wódka?słabym głosem zapytała Małgorzata.Na litość boską,królowo zachrypiał,czy ośmieliłbym się poczęstować Kobietę wódką,to czysty spirytu
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt